Hurra...

Hej igen!

Då var vi hemma igen...och  HURRA vad jag är glad!!! klarade båda proven efter kapitel 1:) En bra start iaf och inte illa pinkat efter 1½ lektion. Idag körde jag dubbelpass och är nu i fas med det ordinära schemat. Det är klart att första kapitlet är det "lättaste" men jag gläds enormt!!!
Bara hoppas att den lilla Sh boken på 660 sidor ska dyka upp inom det närmaste...referatet som ska vara inne på måndag lär jag inte få ihop. Men när det väl kommer hem lär det stå Zigma i hela pannan:)

Nu ska jag räkna lite till medan Agnes spelar Wii, hej svejs!


Kommentarer

  1. Bra jobbat, detta blir ingen match för dig.

    kram H

    SvaraRadera
  2. Åjo, nu har jag kört fast...har lektion imorgon igen:)
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...